La comptabilitat és un aspecte fonamental en l’administració de qualsevol col·lectiu que gestioni els diners. Del nostre costat, aquest camp es tracta d’una manera professional i amb criteris d’empresa, de manera que l’estudi permet observar el veritable “estat de salut econòmica” de la comunitat.
Es valora la gestió legal per assegurar un forçament legal en el cas que la comunitat hagi de reclamar als tribunals als propietaris de deutors, veïns en conflicte, etc.
Una altra part del nostre treball com auditors es refereix al manteniment de l’edifici. D’aquesta manera, estudiem els diferents serveis que necessiten la comunitat i l’edifici, valorem els possibles problemes tècnics, analitzem les estimacions dels serveis contractats, es compara amb els serveis rebuts i proposem els ajustaments necessaris per obtenir un servei de qualitat al preu més just.
L’aplicació de les nostres recomanacions professionals ha permès als nostres clients corregir les desviacions que patien, reduir la gestió i costos d’administració, eliminar situacions de conflicte i, en definitiva, gaudir d’una gestió i qualitat eficaces.
- L’exercici econòmic anual s’estableix des de l’1 de gener fins al 31 de desembre de cada any, adaptant-lo a les disposicions que, en termes de responsabilitats econòmiques, estableixen la Llei i també en la comprensió i l’organització lògiques.
- Cada comunitat té un compte de xec personal.
- Les quotes són determinades pels propietaris i el pagament es realitza trimestralment a través de deutes directes bancaris.
- Les ordres de treball, les reparacions o la gestió sempre es realitzen per escrit. Considerem urgents les reparacions que afecten els serveis bàsics de la Comunitat. Qualsevol altre treball ha de tenir l’autorització de la Presidència.
- La reclamació als propietaris de deutors és gratuïta per a la comunitat.
- Salvadó i Gubert posen a disposició dels seus clients instal·lacions com la provisió d’una sala de reunions, dipòsit de claus, protecció de documentació, etc.
- La relació personalitzada és un dels nostres actius més importants, per fer-ho tenim un equip de professionals a disposició dels nostres clients. Per accedir-hi només cal demanar una cita.
Els nostres serveis per administració de finques
Salvadó i Gubert ofereix als propietaris de finques i patrimonis immobiliaris el seu servei d’administració, que, entre altres, inclou:
- Visites periòdiques a les finques per verificar el seu estat.
- Coordinació amb industrials de confiança, per l’atenció dels treballs de reparació i manteniment ordinaris, serveis de jardineria, neteja, conservació de piscina, així com de les incidències imprevistes.
- Coordinació de treballs de reforma i obres majors de les seves finques.
- Liquidació i pagaments dels impostos i taxes relacionats amb les finques administrades.
- Fiscalitat de propietaris NO RESIDENTS.
- Gestió de les pòlisses de les assegurances de les seves finques.
- Gestions amb les companyies de subministrament d’aigua, llum, gas, telefonia, etc.
- Assessorament tècnic, amb preus competitius.
- Inspecció tècnica de l’edifici.
- Cèdula d’habitabilitat.
- Certificat energètic.
- Assessorament financer.
- Assessorament legal.
- Assessorament laboral.
- Assessorament urbanístic.
- Control dels comptes de la seva comunitat de propietaris.
- Representació en assemblees de propietaris.
- Dipòsit i custòdia de claus.
- Atenció dels avisos dels sistemes de seguretat i alarma, de les seves finques.
Ens adaptem a les teves necessitats. Sol·licita una entrevista personal i t’informarem sense cap compromís.